Gizmoxia
 Forum Index / Forum Nieuws / Topic: Gizmoxia Verhuist:
 AuteurGizmoxia Verhuist:
Gizmo

rank: Master
senior member
Geplaatst: 04-03-2010 18:41

Eind maart zal Gizmoxia verhuizen van locatie en daarom ruimen we op in de winkel.

Waar we naartoe verhuizen is momenteel nog niet zeker, het winkelpand waar we nu in zitten is verhuurd en zal vanaf 1 april (geen grap) een kantoor worden voor dienstencheques. We kijken voorlopig de kat uit de boom naar een geschikt winkelpand in dezelfde buurt. Van zodra we dat gevonden hebben zal je het uiteraard op deze site kunnen terugvinden. Wanneer dit is hangt allemaal een beetje af van hoe snel we een nieuwe geschikte locatie vinden. Aangezien Gent momenteel één grote bouwwerf is zou dit een tijd kunnen duren daar ze heel wat winkelstraten gaan afsluiten

We raden iedereen ten sterkste aan om jullie waardebonnen en klantenkaarten voor 1 april te gebruiken in de winkel. Lees je dit bericht echter te laat? Geen paniek, je kan jouw waardebon nog steeds verzilveren op de beurzen die we blijven opvolgen.

Omdat we zo weinig mogelijk willen stockeren hebben we besloten om voor de rest van deze maand een opruimactie te houden in onze winkel. Naast een hoop afgeprijsde artikelen vind je hier vind je een opsomming van enkele zaken die in de opruim actie zitten.
Games: 3+1 gratis
Hentai: 2+1 gratis
Kawaii: Pluches voor €2,5 en €5,-
Aniway: 2+1 gratis
Promo materiaal: Gratis (op enkele uitzonderingen na)
TV’s: Vanaf €40,-
Boekenkasten: Vanaf €20,-
Halo 2 1/1 Beeld: Beste bod
.hack//SIGN banner: €45,-
Gundam Seed banner: €300,-
Naruto Shippuden Poster: €20,-
PSP Banner: €15,-
...

Wie verder nog vragen heeft mag deze altijd hier stellen of ons via mail contacteren.

If the grass is greener on the other side... BURN IT !!!
 Kopieer    Bekijk profile    Beantwoorden met origineel bericht    Bericht beantwoorden
Solid_RMS-108

rank: Gizmoxian
senior member
Geplaatst: 07-03-2010 00:57

Ik heb interesse in meerdere items.
Kom eens op msn zou ik zeggen en we praten erover(hebben jullie ook fotos?)

There is no time for peace.No respite.No.....Forgiveness.There is only WAR!
 Kopieer    Bekijk profile    Beantwoorden met origineel bericht    Bericht beantwoorden
arwen

senior member
Geplaatst: 08-03-2010 12:49

Onze msn werkt al maanden niet meer. Ik heb geprobeert om dit te fixen maar krijg messenger niet meer aan de praat zonder dat de pc crasht.
Je kan gewoon alles via mail afhandelen.

Ash Nazg Durbatulûk
apex inbound
rank: Gizmo
senior member
Geplaatst: 08-03-2010 22:50

sh*t dat is spijtig... hopeijk vinden jullie snel iets nieuws en als het kan zeker in Gent. Anders wil ik Oudenaarde wel promoten als nieuwe uitvalsbasis
Ik probeer deze maand nog eens af te zakken naar Gent, maar tzal te zien zijn hoe druk ik heb op het werk en met de chiro...

Welke Gundam kits en dvd's hebben jullie voor het moment nog?

## gewijzigd op 08-03-2010 23:02:15 door apex inbound ##
yuck fou!!
arwen

senior member
Geplaatst: 09-03-2010 14:38

Sorry Apex maar da's te veel om te zitten opnoemen. Aangezien wij nog 9 beurzen doen dit jaar is't niet zo dat wij alle stock weg gaan doen. Dus ons dvd assortiment is nog steeds hetzelfde als altijd.

Ash Nazg Durbatulûk
wordz2us
rank: Moggy
junior member
Geplaatst: 15-03-2010 12:33

Hallo,

ik vroeg me af hoeveel de scale-model robots nu gaan?
model + prijs graag.
thanks,

greetz!

arwen

senior member
Geplaatst: 15-03-2010 18:29

Wij hebben enkel nog 1/144 aan 9.9 of 7.50 de rest van de stock is verkocht.

Ash Nazg Durbatulûk
Xegert
rank: Moggy
senior member
Geplaatst: 02-07-2010 19:04

Nog steeds niets gevonden?
Ik mis het om eens langs te komen en ook om Gundam kits te kopen.

Ik hoop dat jullie snel iets vinden

Greets
Xegert

De tijd is gekomen, mobile suit zullen bestaan.
   [Forum Index]   [Ga terug

Email deze pagina aan iemand